Ginekologia onkologiczna

Ginekologia onkologiczna w Medin Klinice w Opolu

Diagnostyka i leczenie kobiecych nowotworów pod okiem specjalistów

Ginekologia onkologiczna to bardzo szczególna sfera medycyny, która zajmuje się leczeniem chorób onkologicznych żeńskich narządów płciowych.

Istnieją problemy z kobiecym zdrowiem, które wymagają szczególnej troski, a przede wszystkim wysoko specjalistycznej wiedzy medycznej. Ginekolog onkolog jest lekarzem, który skupia się przede wszystkim na leczeniu nowotworów kobiecych narządów płciowych, nowotworów piersi oraz nowotworów dróg moczowych i przewodu pokarmowego, wywołanych przyczynami o podłożu ginekologicznym.

Pacjentki objęte opieką naszej poradni mogą liczyć na wszechstronną profilaktykę, właściwe rozpoznanie, leczenie oraz kontrole po zakończonym leczeniu onkologicznym.

Ginekologia onkologiczna Medin Klinika Opole

Istnieje szereg powodów czy objawów, z którymi kobieta powinna głosić się do lekarza specjalizującego się w ginekologii onkologicznej. Wśród nich warto wymienić nieprawidłowe wyniki badań, takich jak:

Do tego sygnałem może być także możliwość wystąpienia ciążowej choroby trofoblastycznej oraz genetyczne obciążenie nowotworowe właśnie w rejonie narządów płciowych. Oczywiście na tego typu poradę może skierować dowolny ginekolog, który zauważy niepokojące zmiany.

Czym zajmują się nasi specjaliści, przyjmujący w poradni ginekologii onkologicznej?

Pacjentki mogą liczyć na szeroki wachlarz wsparcia, sposobów diagnostyki oraz działań leczniczych, które oferuje ginekologia onkologiczna. Nasza placówka w Opolu jest wyposażona w świetny, nowoczesny sprzęt. Współpracujemy ze specjalistą, który służy pomocą na każdym etapie, od rozpoznania choroby, po wizyty kontrolne.

Do gabinetów Medin Kliniki trafiają osoby wymagające szczegółowej diagnozy, jak również już ze znanym, a nawet zaawansowanym stadium raka. Przyjmowani są wszyscy, którzy potrzebują profesjonalnej porady lekarskiej.

Ginekolog onkologiczny, specjalista położnictwa i ginekologii

Koszt konsultacji:

200 zł

Piotr Klimczak - ginekolog onkologiczny w Medin Klinika Opole

Opieka ginekologa onkologa w naszej placówce w Opolu

Oferujemy kompleksową opiekę dla Pacjentek onkologicznych

Choć wiele osób słysząc, że konieczna jest konsultacja u profesjonalisty, który w nazwie specjalizacji ma także słowo onkologiczny, z miejsca zakłada najgorsze, to jednak błędne myślenie, ponieważ nie wszystkie pozornie niebezpiecznie wyglądające zmiany muszą oznaczać nowotwór. Do tego warto wiedzieć, że ta choroba miewa także łagodny przebieg, bez większych konsekwencji dla zdrowia. Jednak zawsze trzeba udać się do odpowiedniego lekarza, który ustali, co konkretnie dzieje się w ciele kobiety oraz czy wymagane jest podjęcie kroków leczniczych.

Nigdy nie należy zwlekać z zapisaniem się na wizytę u ginekologa onkologa, ponieważ szybkie rozpoznanie schorzenia pozwala na zastosowanie właściwej terapii na etapie, gdy dana choroba jest jeszcze możliwa do całkowitego wyleczenia.

Chcesz skorzystać z pilnej konsultacji u ginekologa onkologa?

Skontaktuj się z nami:

Ginekologia onkologiczna

Wizyta u ginekologa onkologa w Medin Klinice w Opolu

Nowoczesna opieka onkologiczna dla kobiet

Wizyta u ginekologa onkologicznego wygląda podobnie, jak u typowego lekarza specjalizacji ginekologii, jednak jest ona poszerzona o elementy diagnostyki związane z nowotworami.

Specjalista może pytać o dotychczasowe choroby, objawy, a także nowotworową historię rodzinną. Warto zabrać na konsultację dotychczasowe wyniki badań, związanych z procesem diagnostyki schorzenia. Kluczowe jest zwykle także posiadanie aktualnej cytologii.

Konieczne może okazać się również przeprowadzenie diagnostyki HPV, kolposkopii, ale też analiz laboratoryjnych np. testu ROMA, mutacji BRCA 1 i BRCA 2.