Leczenie kanałowe

Leczenie kanałowe pod mikroskopem w Medin Klinice

Kiedy należy się zgłosić do naszych specjalistów?

Leczenie endodontyczne to jedna z częściej przeprowadzanych usług w gabinetach stomatologicznych. Nasi eksperci specjalizują się w leczeniu komory oraz kanałów korzeniowych zębów, w których doszło do zapalenia miazgi w wyniku nieleczonej próchnicy.

Pacjenci zmagający się z bólem zęba i związanym z tym dyskomfortem, mogą zgłosić się do naszej placówki w Opolu na precyzyjne leczenie kanałowe pod mikroskopem. Zakażone tkanki, sąsiadujące z chorym zębem, zostaną przez nas oczyszczane, a ząb wypełniony specjalnym materiałem. Zabieg zrealizujemy w bezpiecznym znieczuleniu (miejscowym lub ogólnym). Dzięki nowoczesnym technikom leczymy zęby, które do niedawna skazane były na usunięcie.

Leczenie kanałowe u stomatologa Medin Klinika Opole

W ramach naszej poradnii endodontycznej oferujemy:

Leczenie kanałowe w naszej placówce w Opolu

Dlaczego warto skorzystać z leczenia kanałowego w Medin Klinice?

Stomatolodzy, z którymi współpracujemy, posiadają kwalifikacje oraz doświadczenie w przeprowadzaniu leczenia kanałowego. Dodatkowo specjaliści podchodzą do każdego Pacjenta indywidualnie, a realizowane przez nich leczenie endodontyczne jest przeprowadzane efektywnie i precyzyjnie, z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii oraz zaawansowanych narzędzi (Mikroskop Zumax, endomotor x-smart plus, endometr Raypex 6).

Leczymy bez bólu

Zabiegi mogą odbywać się w znieczuleniu miejscowym bądź ogólnym (współpracujemy z doskonałym, doświadczonym lekarzem anestezjologiem).

Najlepsza jakość

Nasze gabinety wyposażone są w nowoczesny mikroskop oraz sprzęt do oczyszczania, dezynfekcji i wypełniania kanałów korzeniowych, co minimalizuje ryzyko wtórnej infekcji oraz zwiększa możliwość uratowania uszkodzonego zęba nawet podczas jednej wizyty.

Indywidualny plan leczenia

Tworzymy indywidualny plan leczenia, który uwzględnia potrzeby Pacjenta oraz aktualny stan zdrowia zębów. Zawsze proponujemy najlepsze z możliwych rozwiązań. Zadowolony Pacjent to nasz nadrzędny cel.

Diagnostyka

Zapewniamy maksymalny komfort w trakcie zabiegu, dlatego leczenie rozpoczynamy od diagnostyki w naszej pracowni. Zdjęcia RTG oraz tomograf komputerowy pozwalają ustalić położenie korzenia zęba, dzięki czemu w trakcie zabiegu nic nie jest w stanie nas zaskoczyć.

Zapisz się na bezbolesne leczenie kanałowe u naszych ekspertów z Opola

Zadzwoń:

Skuteczne i komfortowe leczenie endodontyczne w Medin Klinice

Leczenie kanałowe w jeden dzień

Zaawansowane technologicznie narzędzia pozwalają zdezynfekować kanały w bezpieczny i komfortowy sposób. Wszystkie procedury podczas leczenia kanałowego są wykonywane pod mikroskopem, który zapewnia maksymalną precyzję pracy stomatologa, a co za tym idzie – skuteczność leczenia.

Dzięki odpowiedniemu sprzętowi diagnostycznemu, możemy łatwo i szybko przeprowadzić dokładną analizę stanu zęba i przygotować plan leczenia. Ponadto RTG służy do kontrolowania postępów leczenia, co daje pewność, że wszystkie kanały zostały poprawnie zlokalizowane i skutecznie wypełnione.

Kiedy wymagane jest przeprowadzenie leczenia endodontycznego?

Wskazaniem do tzw. kanałówki jest przede wszystkim nietypowa anatomia zęba, wąskie, zarośnięte lub zakrzywione kanały, a także komplikacje po poprzednich zabiegach endodontycznych – złamanie narzędzia czy przebicie ściany korzenia (perforacja). Niekiedy nasi specjaliści podejmują również decyzję o konieczności przeprowadzenia ponownego, kompleksowego leczenia endodontycznego.

Lekarze stomatolodzy Medin Kliniki w Opolu, specjalizujący się w endodontyce, zapewniają pomoc w przypadku takich schorzeń i problemów, jak:

Jak wygląda leczenie kanałowe pod mikroskopem w naszej placówce w Opolu?

Na samo leczenie kanałowe składa się kilka etapów. W zależności od stanu zęba i ilości kanałów do oczyszczenia, cały proces może być przeprowadzony na jednej lub kilku wizytach.

W celu jak najlepszej diagnostyki poprzedzającej leczenie, przeprowadzamy badanie radiologiczne zęba przed zabiegiem. W Medin Klinice w Opolu posiadamy nowoczesny sprzęt do tomografii komputerowej, co pozwala na uzyskanie dokładnego obrazu stanu zapalnego.

W następnym etapie nasz zespół stomatologiczny układa dokładny plan leczenia. Podczas zabiegu podajemy Pacjentowi znieczulenie, aby zapewnić mu jak największy komfort. W każdym przypadku leczenie kanałowe jest wykonywane przy użyciu mikroskopu oraz bariery antyseptycznej – koferdamu. Dopiero później lekarz endodonta oczyszcza kanały korzenia zęba oraz je wypełnia. Ostatnim krokiem leczenia jest odbudowa anatomiczna korony zęba.

Jako specjaliści w tej dziedzinie stomatologii zapewniamy skuteczne i bezbolesne leczenie zapalenia miazgi zęba. Gwarantujemy również natychmiastowe ustanie dolegliwości bólowych oraz profesjonalne podejście do każdego przypadku.

Cena leczenia kanałowego w Medin Klinice w Opolu

Koszt leczenia kanałowego

Charakter leczenia kanałowego ma wpływ na jego całkowity koszt. Na ostateczną cenę zabiegu w naszej placówce składa się:

Nie męcz się dłużej z bólem zęba – umów się na wizytę do naszych specjalistów!

Leczenie kanałowe w Medin Klinice w Opolu