Ortopedia

Prywatne wizyty u ortopedy w Opolu

Problemy rozwiązywane przez naszego ortopedę z Opola

Lekarze ortopedzi Medin Kliniki w Opolu rozwiązują różnego rodzaju problemy występujące w obrębie układu ruchu, a więc kości szkieletowych, więzadeł, stawów oraz mięśni. Zajmują się leczeniem:

a także wszystkich innych chorób, które upośledzają strukturę i funkcje narządu ruchu.

Prywatna wizyta u ortopedy w Medin Klinika Opole

Problemem, jaki pomaga rozwiązać wizyta u lekarza ortopedy w Opolu, jest również palec trzaskający, czyli dolegliwość charakteryzująca się występowaniem trudności ze zginaniem i prostowaniem palca, najczęściej kciuka, palca serdecznego i małego. Przyczyny występowania tego schorzenia nie są do końca znane. Przypuszcza się, że jest to wada wrodzona.

Ortopeda

Koszt konsultacji:

Konsultacja pierwszorazowa: 220 zł
Wizyta kontrolna: 200 zł

W cenie tych wizyt jest USG

Radosław Wąsek - ZnanyLekarz.pl
Radosław Wąsek - ortopeda Medin Klinika Opole

Ortopedia Medin Kliniki w Opolu

W Medin Klinice oferujemy:

W Medin Klinice w Opolu Pacjentom oferowane są konsultacje ortopedyczne, w trakcie których, w zależności od prezentowanych objawów, mogą być wykonane:

Iniekcje z wykorzystaniem kwasu hialuronowego

Kwas hialuronowy to substancja naturalnie występująca w mazi stawowej, odpowiadająca za jej elastyczność i lepkość. Na skutek urazu bądź choroby traci swoje właściwości, co może powodować zmniejszenie ruchomości stawu, ból oraz uszkodzenie chrząstki stawowej. Iniekcje z kwasu hialuronowego sprawiają, że maź stawowa odzyskuje swoje właściwości. Dzięki temu można zaobserwować poprawę mobilności stawu oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych Pacjenta.

Terapia z wykorzystaniem kwasu hialuronowego trwa od 1 do 6 tygodni, w zależności od rodzaju wybranego preparatu. W trakcie prywatnej wizyty u ortopedy w Opolu Pacjentowi wstrzykiwany jest żel dostawowy bezpośrednio w staw objęty stanem chorobowym. W wypadku wykorzystania preparatu o niższym stężeniu kwasu hialuronowego iniekcję należy powtórzyć po upływie od jednego do dwóch tygodni.

Iniekcje z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego

Osocze bogatopłytkowe (PRP) to pozyskany z krwi Pacjenta koncentrat płytek krwi, zawieszony w niewielkiej ilości osocza. Substancja ta ma właściwości stymulujące odbudowę i pobudzające regenerację uszkodzonych tkanek. Zabieg wymaga pobrania od Pacjenta od 1 do 3 probówek krwi i umieszczenia ich w specjalistycznej wirówce, gdzie osocze zostaje oddzielone od krwinek czerwonych. Następnie lekarz ortopeda wstrzykuje wcześniej przygotowany preparat w okolicę objętą procesem chorobowym.

Jeżeli zachodzi taka konieczność, iniekcje osocza bogatopłytkowego wykonuje się pod kontrolą USG. Zabieg należy powtarzać 1–3 razy, w zależności od zaleceń lekarza ortopedy.

Badanie USG

Badanie USG to badanie wykorzystujące fale ultradźwiękowe. Stanowi ono niezwykle skuteczną metodę obrazowania. Wykonywane jest w celu oceny stanu mięśni, ścięgien, chrząstek oraz więzadeł, a także nerwów obwodowych usytuowanych w pobliżu stawów. Dzięki USG można zdiagnozować stan zapalny stawu, objawiający się obrzękiem i obecnością płynu wysiękowego.

Badanie trwa maksymalnie kilkanaście minut. Jest nieinwazyjne, bezbolesne i nie wymaga od Pacjenta żadnego przygotowania

Zabieg palca trzaskającego

Zabieg palca trzaskającego polega na przecięciu lub, w cięższych przypadkach, usunięciu pochewki włóknistej. Postępowanie to ma ułatwić poślizg pogrubiałego ścięgna.

Chirurgiczne usunięcie schorzenia odbywa się w znieczuleniu miejscowym, w trybie chirurgii jednego dnia. Oznacza to, że Pacjent tuż po zabiegu może opuścić klinikę i wrócić do domu.

Potrzebujesz pilnej konsultacji u ortopedy?

Umów się na wizytę – zadzwoń:

Ortopedia Opole

Ortopeda dziecięcy i dla dorosłych w Medin Klinice w Opolu

Wizyta u ortopedy w naszej placówce

W Medin Klinice w Opolu leczone są posiadające problemy z układem ruchu osoby dorosłe, a także dzieci. Sam przebieg wizyty ortopedycznej uzależniony jest od problemu, z jakim Pacjent zgłasza się do gabinetu. Specjalista przeprowadza wywiad chorobowy i ocenia wyniki wcześniej wykonanych badań laboratoryjnych i obrazowych.

W przypadku, gdy istnieją do tego wskazania, na konsultacji może zostać wykonane także badanie USG układu kostno-szkieletowego, celem oceny dostępnych badaniu struktur. Na podstawie wszystkich uzyskanych informacji lekarz ortopeda określa ewentualną dalszą diagnostykę i plan leczenia.

Na wizytę w gabinecie ortopedycznym należy zabrać ze sobą wyniki badań, posiadaną dokumentację medyczną, uwzględniającą przewlekłe i przebyte choroby oraz zabiegi operacyjne, a także listę przyjmowanych leków.

Zalecane jest założenie komfortowego stroju, który łatwo się zdejmuje i nie ogranicza ruchów.