Laryngologia

Laryngolog w Medin Klinice w Opolu

Najczęściej leczone schorzenia laryngologiczne

Laryngolog, a właściwie otolaryngolog, to lekarz, który zajmuje się profilaktyką, diagnozowaniem oraz leczeniem chorób w obrębie uszu, nosa, gardła i krtani. W zakresie jego specjalizacji znajdują się również kości skroni, zatok przynosowych, jamy ustnej, przełyku, oskrzeli oraz tchawicy.

Otolaryngolodzy pomagają cierpiącym na takie dolegliwości, jak: angina ropna, zapalenie gardła, zapalenie krtani, zapalenie zatok czy zapalenie ucha, usuwają polipy z nosa i krtani oraz rozwiązują problemy związane ze złamaniami i innymi urazami nosa. Do nich należy udać się na konsultację w przypadku przerośniętych migdałków podniebiennych, bezdechu śródsennego, podejrzenia otosklerozy albo nowotworów w obrębie głowy i szyi.

Laryngolog w Opolu

W Medin Klinice konsultacje laryngologiczne prowadzą:

Otolaryngolog, specjalista audiologii

Koszt konsultacji:

250 zł

dr Muszynska otolaryngolog

Laryngolog

Czas wizyty:

30 minut

Koszt konsultacji:

Konsultacja: 250 zł

Kiedy należy zgłosić się do otolaryngologa w Medin Klinice?

Dzięki świetnemu wyposażeniu, Pacjenci szukający pomocy, dostają od naszych specjalistów profesjonalne wsparcie i porady. Jednocześnie trzeba wiedzieć, że nieleczone choroby laryngologiczne mogą doprowadzić do groźniejszych stanów, np. zapalenia zatok, a nawet zapalenia opon mózgowo-rdzeniowych, dlatego nie należy zwlekać i od razu zgłosić się do lekarza w przypadku pojawienia się następujących objawów:

Badania z zakresu laryngologii

W Medin Klinice oferujemy:

To, jakie  rozwiązania dla Pacjenta dobierze specjalista, zależy od problemu i złożoności choroby. Lekarz może m.in. zastosować kuracje farmakologiczne, czyli przepisać odpowiednie leki.

Co ważne, w naszej poradni można oczekiwać pomocy przy użyciu endoskopu. Wśród najczęściej wykorzystywanych metod diagnostycznych znajdują się;

Chcesz pozbyć się problemów ze słuchem lub znaleźć przyczynę częstych bólów głowy?

Skontaktuj się z nami:

Laryngolog dziecięcy i dla dorosłych w Opolu

Jak przygotować siebie lub dziecko na wizytę u naszego laryngologa?

Odpowiednie przygotowanie się przed wizytą w poradni laryngologicznej pozwoli specjaliście na przeprowadzenie niezbędnych czynności i dokładniejszą ocenę stanu zdrowia. Dotyczy to zarówno Pacjentów dorosłych, ale też sytuacji, gdy badanie u naszej pociechy przeprowadza laryngolog dziecięcy.

Zespół Medin Kliniki w Opolu zachowuje najwyższe standardy pracy bez względu, ile lat ma osoba chora. Przed udaniem się na konsultację ważna jest odpowiednia higiena, co oznacza usunięcie woskowiny z uszu, a także dokładne wyszczotkowanie zębów i języka. Wystarczy do tego tradycyjna pasta i szczoteczka. Oczywiście należy też zabrać ze sobą dotychczasowe wyniki związane z daną dolegliwością.

Podczas pobytu w gabinecie lekarz przeprowadza wywiad, może wykorzystać endoskop lub wziernik do przeprowadzenia badania, a niekiedy konieczne okazuje się USG np. węzłów chłonnych.