Rehabilitacja

Oferujemy kompleksową opiekę z zakresu rehabilitacji w ujęciu całościowym. Ćwiczenia i zabiegi prowadzimy za pomocą znanych i sprawdzonych metod terapeutycznych.

Pomagamy w powrocie do pełnej sprawności po urazach ortopedycznych, zabiegach operacyjnych oraz kontuzjach sportowych. Ponadto przynosimy ulgę w bólach przeciążeniowych.

Styl życia, intensywna praca w pozycji siedzącej lub stojącej, brak aktywności fizycznej, chodzenie w wysokich obcasach lub długotrwałe noszenie plecaka – to tylko nieliczne z przyczyn, które mają wpływ na rozwój zaburzeń ruchowych. Dzięki naszym usługom pozbędziesz się następstw przeciążeń spowodowanych pracą lub aktywnością fizyczną. Zmniejszymy Twoje dolegliwości związane z przeciążeniowymi bólami kręgosłupa i mięśni.

Jak wygląda wizyta u naszych specjalistów?

Obecnie w Medin Klinice przyjmuje dwóch fizjoterapeutów Karolina Gruszecka oraz Joanna Wojtysiak. Obie specjalistki cechują się szeroką wiedzą oraz wyjątkowym podejściem do Pacjenta.
Gdy umówisz się na konsultację w naszej Klinice, w pierwszej kolejności zostaniesz szczegółowo przebadany. Staranna diagnoza pozwoli nam dobrać indywidualne metody rehabilitacji, które będą skutecznie przywracać Cię do pełnej sprawności i dobrego samopoczucia.

POZNAJ NASZYCH SPECJALISTÓW

Dzięki współpracy naszych lekarzy specjalistów, zaplanujemy dla Ciebie indywidualny i szczegółowy plan leczenia.

Karolina Gruszecka
Karolina GruszeckaFizjoterapeuta
Łącze doświadczenie z zamiłowaniem do pracy, specjalizuje się w pracy z pacjentami ortopedycznymi i sportowcami.

Rejestracja: 668 535 787
Godziny przyjęć: Wtorek 08:00-14:00, Czwartek 14:00-20:00